Co będzie potrzebne?
Po pierwsze kody, zawierające informacje, zadania, problemy do rozwiązywania. Kody takie można generować np. na stronie internetowej www.qr-online.pl.
Po drugie aplikacja na telefon lub inne urządzenie do odczytywania kodów. Jest wiele takich aplikacji i chyba wszystkie są darmowe. Można skorzystać np. z QR Droid Private.
Wcześniej przygotowałam zagadnienia z podstawy programowej dotyczące przerobionego materiału oraz zadania i problemy do rozwiązania.
I w zasadzie to wszystko.
Poniżej podaję przykład lekcji powtórzeniowej w klasie IV z matematyki. Powtórzenie dotyczy działań pisemnych na liczbach naturalnych. Tu w wersji pdf wraz z kodami dla nauczyciela. Natomiast dla uczniów rozdać należy kody. Można je ukryć wcześniej w klasie, lub rozdać w dowolnej kolejności z prośbą o uporządkowanie toku zajęć na podstawie odczytanych informacji.
Kody niżej zawierają w kolejności zagadnienia do powtórzenia oraz zadania do rozwiązania.
Kod nr 1 |
kod nr 2 |
kod nr 3 |
kod nr 4 |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz