Kolejny raz wykorzystuję QR - kody na lekcji powtórzeniowej, dotyczącej ułamków zwykłych w klasie IV.
Niektóre elementy lekcji zapisuję za pomocą kodów QR (pisałam o tym tutaj), np. zagadnienia do pracy klasowej, niektóre zadania, czy polecenia do zadań. Uczniowie pracują w grupach odczytując potrzebne informacje, a następnie rozwiązują zadania i problemy, które wspólnie omawiamy.
Jest to przykład lekcji z wykorzystaniem aplikacji w telefonach komórkowych. Uczniowie mają dużo frajdy z faktu wykorzystania telefonu, a w zasadzie zainstalowanej w nim aplikacji. Nikt przy tym się chyba nie nudził.
Zachęcam do korzystania z materiału, który przygotowałam:-)
Matematyczne impresje to blog o mojej pasji, którą jest matematyka i wszystko co z nią związane.
Strony
- Strona główna
- O mnie
- Autorski program matematyczno - fizyczny
- Publikacje dydaktyczne - "Matematyka w szkole"
- Publikacje dydaktyczne - Scholaris.pl
- Publikacje dydaktyczne - NiM
- Projekt edukacyjny "Pomocna dłoń"
- Dla ucznia
- Moje podróże - małe i duże
- Ciekawe linki
- Z PRASY...
- Międzynarodowe Konferencje Matematyczne
- CLIL - Content Language Integrated Learning
- Egzamin ósmoklasisty
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Jeżeli będziecie się nudzić, albo zechcecie poćwiczyć matematykę w wolnej chwili, zapraszam do pokoju zagadek, tzw. Escape Room matematyczn...
-
Od czasu do czasu można uatrakcyjnić lekcje matematyki rozwiązując zadania, czy problemy sformułowane w innym języku, którego uczą się uczni...
-
Telefon, smartfon lub inne urządzenie telekomunikacyjne można wykorzystywać na lekcji w rozmaity sposób. Chciałabym przedstawić pomysł na le...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz